Без рубрики

Տնային առաջադրանք

328.

P1=P2
S1=ab
S=ab/2
P1=2(a+b)

S2=axh
S=axh/2
P=(a+b)2

329.

ա)
S=?
a=7
h=11
S=a.h/2=11×7/2=77/2

բ)
h=?
a=14
S=37,8
S=a.h/a
h=2×37,8/14=5,4

գ)
S=a.h/2
h=2xh2/h=2հ=4սմ

330.


16×11=176
176:2=88սմ2
176:22=8սմ
e=8սմ

331.

7.5×2.4=18
S=18/2=9սմ2
h=18/3.2=5.625սմ


332.
ա)

4*11=44
44/2=22սմ2

բ)

12*30=360
360/2=180սմ2



Без рубрики

Տնային աշխատանք

Տնային աշխատանք

  • Կարդացե՛ք ,,Երկիր Նաիրի,, շարքի բանաստեղծությունները, առանձնացրե՛ք ձեզ դուր եկածները:

ՄԻ՞ԹԵ ՎԵՐՋԻՆ ՊՈԵՏՆ ԵՄ ԵՍ

Մի՞թե վերջին պոետն եմ ես,
Վերջին երգիչն իմ երկրի,
Մա՞հն է արդյոք, թե նի՞նջը քեզ
Պատել, պայծառ Նաիրի։
     
Վտարանդի, երկրում աղոտ,
Լուսեղ, քեզ եմ երազում,
Եվ հնչում է, որպես աղոթք
Արքայական քո լեզուն։
     
Հնչում է միշտ խոր ու պայծառ,
Եվ խոցում է, և այրում,
Արդյոք բոցե վարդե՞րդ են վառ,
Թե՞ վերքերն իմ հրահրուն։
     
Ահով ահա կանչում եմ քեզ
Ցոլա, ցնորք Նաիրի՛, —
Մի՞թե վերջին պոետն եմ ես,
Վերջին երգիչն իմ երկրի…

Без рубрики

Տնային աշխատանք

1. Տրված բառերով կազմի՛ր բառակապակցություններ` նրանց ավելացնելով ինչպիսի՞, ո՞ր, ո՞ւմ, ինչի՞ հարցերին պատասխանող լրացումներ:

Կրակ, ջուր, հող, օդ, երեխա, տուն:
Գեղեցիկ կրակը մարեց
Լչերի ջրերը անձրևից շատացան
Սա հայերի հողն է
Ինչ մաքուր օդ է
Սա այն մարդու երեխան է
Սա իմ տունն է

2. Տրված բառերին ում, ի՞նչ(ը), ինչի՞ն, ինչո՞վ հարցերին պատասխանող լրացումներ ավելացնելով՝ կազմի՛ր բառակապակցություններ:

Սիրել, կտրտել, մատուցել, մոտեցնել, հանգստացնել:
Նա սիրում է այդ ավտոմեքենան
Նա կտրտել էր աղցանի պարագաները
Նա մատուցել էր իր շան ուտելիքը։
Մոտեցնել այն սեղանը պատին
Հանգստացրեք այն կենդանուն

3. Տրված բառերին ավելացնելով ինչքա՞ն, ինչպե՞ս, ե՞րբ, ո՞ւր հարցերին պատասխանող լրացումներ` կազմի´ր բառակապակցություններ: Անհանգստանալ, սովորել, ուղևորվել, կեղտոտվել:
Նա չափից շատ անհանգստացել էր
Պետք է սովորել շատ լավ
Ժամը իննին ուղեվորվելու ենք
Նրա շորը կեղտոտվել էր ցեխից։

4. Տրված բառակապակցությունների մեջ ընդգծի´ր այն բառը, որ գլխավորն է (լրացյալը), և գրի՛ր, թե ի՛նչ հարցի է պատասխանում լրացումը:

Օրինակ`

հրաշագործ դեղ — ինչպիսի՞ դեղ:

Մեքենաների օգնությունը, լավ բերք, արդյունաբերական ձեռնարկություններ, ֆիզիկոսների ընկերություն, գործարանի ծխնելույզներ, հատել անտառը, քաղաքում հանդիպել, ընկերներին հրավիրել, արագ տարածվել, հանդիպել խոչընդոտների: